Momentje aub ...

Het dagelijkse beheer van uw business levert een massa interessante gegevens op. Sommige daarvan zijn essentieel, andere niet. Sommige daarvan zijn relevant, andere niet. Om u toe te laten om in alle sereniteit de analyse te maken van uw commerciële activiteit, vereenvoudigen en rationaliseren de tools van Freedelity CRM de toegang tot uw gegevens, in de vorm van transparante rapporten en eenvoudige interactieve grafieken.



Een beeld zegt meer dan duizend woorden


De statistiek- en analysetools van Freedelity CRM zijn duidelijk, precies en eenvoudig te gebruiken. Een groot deel van de grafische weergaves is interactief, en alle rapporten zijn exporteerbaar met een simpele klik (op bepaalde geogelokaliseerde rapporten na).

Leer uw klanten kennen


Een diepgaande kennis van uw klanten is onmisbaar voor commercieel succes. Die kennis zal u in staat stellen om op de behoeftes van uw klanten te anticiperen en uw aanbod aan te passen aan hun specifieke verwachtingen. Leeftijd, geslacht, nationaliteit, verblijfplaats of RFM-categorie zijn maar enkele voorbeelden van voorgestelde filters.

Analyseer uw verkoopscyclus


Uw verkoop varieert naargelang de periode van het jaar, het weer, de seizoenen,... Leer uw verkoopscycli te herkennen, te beheersen en te analyseren op een visuele manier. Onderscheid in een knipoog de piekmomenten waarop uw verkooppunten op volle toeren draaien. Pas uw uurrooster aan en optimaliseer uw commerciële structuur op basis van de verzamelde kennis.

Geolokaliseer uw gebruikers


Plan uw relationele-marketingcampagnes en houd in het bijzonder rekening met die geolokale gegevens. Analyseer de verplaatsingen van uw gebruikers en bespaar ze een hoop verkeersellende. Identificeer de voornaamste verkeersassen van uw gebruikers en optimaliseer uw publiciteitscampagnes. Detecteer en reageer onmiddellijk op de verhuis van een gebruiker om zo niemand kwijt te raken.

Inloggen