Momentje aub ...

Uw consumenten zijn uw mogelijke omzet. Een complete en relevante database gebruiken is daarom een onmiskenbare troef voor het succes van uw business. In de 21e eeuw is de retailsector geëvolueerd van een focus op het product naar een focus op de gebruiker.



Dankzij Freedelity CRM evalueert of bouwt u snel en eenvoudig een database van uw gebruikers op, en heeft u een garantie op de kwaliteit van de gegevens dankzij het intelligente gebruik van de elektronische identiteitskaart als authentieke gegevensbron. Bovendien kunt u gebruikmaken van onze exclusieve technologie waarmee u automatisch uw gebruikersdatabase updatet!

Klantentrouw is maar een klik ver!

Een tevreden klant is een gebruiker die terugkomt. Bovendien is het behouden van een trouwe klant stukken goedkoper dan nieuwe gebruikers aantrekken.

Het klantengetrouwheidssysteem van Freedelity CRM biedt u alle nodige tools om in een handomdraai uw getrouwheidsprogramma uit te rollen, te organiseren, te beheren of aan te passen. We ondersteunen de voornaamste huidige types programma's: met punten, per bezoek, onmiddellijke kortingen of onder voorwaarden, en garanderen flexibiliteit en modulariteit bij de implementatie.

Bied uw gebruikers eenmalige of herhaalde voordelen. Geen papieren klantenkaarten of cadeaubons meer: vervang ze door een kaart die uw gebruikers altijd bij zich hebben: hun elektronische identiteitskaart.

Integreer Freedelity CRM in uw verkooppunten en profiteer van alle voordelen.
 

Als u Freedelity CRM in uw infrastructuur integreert, kunt u bogen op de beste dienst voor klantengetrouwheid op de markt. Het volstaat al om een eenvoudige knop toe te voegen op de gebruikersinterface van uw kassasoftware, en ons platform doet de rest: de gegevens van de gebruikers valideren, uw getrouwheidsprogramma beheren en alle nuttige rapporten genereren voor een gedetailleerde analyse van uw verkoop, uw omzet, of met een klik de best verkochte producten identificeren.

Inloggen