Momentje aub ...

Met Freedelity CRM leert u uw gebruikers kennen. Dankzij die kennis van uw gebruikers kunt u uw marketingboodschap preciezer richten. U zult uw campagnes kunnen moduleren op basis van uw gebruikers of gebruikersgroepen! Freedelity CRM zal u niet enkel toelaten om u persoonlijk tot uw gebruikers te richten, maar ook om een boodschap te brengen die is afgestemd op de laatste aankopen van een gebruiker. Freedelity CRM laat u toe om over te schakelen naar relationele en contextuele marketing.



Werk met gerichte communicatiecampagnes

Het geïntegreerde communicatieplatform van Freedelity CRM biedt u een onnavolgbare flexibiliteit om de meest relevante informatie uit uw gebruikersdatabase te halen. Combineer meer dan 60 selectiecriteria om uw precieze doelgroep te definiëren. Als u ervoor gekozen hebt om uw productcatalogus te integreren in Freedelity CRM kunt u gerichte campagnes lanceren naar kopers van een productgamma of een specifiek product. U kunt campagnes op het platform op twee manieren gebruiken: manueel of op basis van een event zoals de verjaardag van een gebruiker, het bereiken van een bepaald niveau in het getrouwheidsprogramma,...



Gebruik verschillende media

De meeste communicatieplatforms specialiseren zich in een specifiek kanaal. Freedelity CRM biedt u even eenvoudig communicatie per e-mail, sms en normale post. U kiest vrij het meest geschikte kanaal voor elke campagne: e-mail voor uw nieuwsbrieven of promoties, sms voor flashberichten, en bijvoorbeeld normale gepersonaliseerde post voor uitnodigingen en de meest exclusieve voordelen.

Zorgvuldig inplannen

Het leven van uw gebruikers zit boordevol events die u toelaten om hen een herinnering te sturen: verhuizen, het bereiken van een bepaald niveau in het getrouwheidsprogramma, verlopen tijd sinds de laatste aankoop,... Freedelity CRM laat u toe om campagnes te automatiseren rond die events, in slechts een paar kliks.



Analyseer de ROI van uw campagnes

Freedelity CRM biedt een brede waaier aan rapporten en analyses waarmee voor elke campagne, manueel of automatisch, het aantal actieve gebruikers, de gerealiseerde omzet, het aantal teruggekeerde e-mails, de omzet op basis van de recentheid, etc. kan gemeten worden. Freedelity CRM beheert ook de uitschrijvingen, en geeft bij het volgende bezoek van een gebruiker aan of diens e-mailadres of gsm-nummer gecorrigeerd moet worden.

Inloggen