Freedelity publiceert IT-platformen
MyFreedelity en CustoCentrix.

Ik ben een particulier

Meer informatie over
MyFreedelity

Dankzij MyFreedelity kan elke consument zijn persoonlijke gegevens en toestemmingen beheren, maar ook de meest recente promotiefolders, kortingsbonnen, enz. raadplegen.

Ik ben een retailer.

Meer informatie over
CustoCentrix

CustoCentrix vereenvoudigt het leven van winkeliers op het gebied van gegevensverzameling en helpt hen om hun klanten beter te leren kennen en met hen te communiceren.

Freedelity in het kort

Maak kennis met het Freedelity-team, de oprichters en het bedrijfsproject.

Freedelity werd opgericht in 2009 toen België een pionier was in het gebruik van de elektronische identiteitskaart.

"Vastzittend op vakantie, zonder verbinding, maar met een kaartlezer en een ID-kaart, vroeg ik me af waarom we nog zoveel andere kaarten in onze portemonnee hadden" - Sébastien Buysse

Nadat het prototype was voltooid, richtte Sébastien, samen met Marc Alagem, het bedrijf op. De twee partners, die zich al snel bij David Van Tieghem voegden, zetten vervolgens de verkoop- en marketingstrategie van het bedrijf op.

Vanaf het begin, en geïnspireerd door een reeds lange ervaring op ICT-gebied, waren de doelstellingen tweeledig:

Consumenten een veilige toegang garanderen tot zijn of haar eigen persoonlijke gegevens en de mogelijkheid om controle te houden over het gebruik van deze gegevens voor direct marketing-doeleinden.

Het leven van winkeliers vereenvoudigen en hen helpen om hun klanten beter te leren kennen en met hen te communiceren.

Sinds 2009 is het bedrijf uitgegroeid tot een referentie op het gebied van het verzamelen en verwerken van persoonsgegevens.

Hier zijn de belangrijkste mijlpalen van dit mooie verhaal...

2009

Oprichting van FidelID SPRL, het Freedelity-bestand en het concept van de onderlinge verdeling van de bijwerking van persoonsgegevens tussen winkeliers en detailhandelaars.

2010

Start met zelfstandige bedrijven, te beginnen met winkeliers uit Nijvel.

2011

FidelID SPRL wordt Freedelity SA.

2011

Eerste lezing van een identiteitskaart op een tablet wereldwijd.

2012

Ondertekening van het eerste contract met een merk met meerdere verkooppunten en eerste integratie met een kassasysteem.

2012

Ontwerp van de eerste terminals uitgerust met elektronische identiteitskaartlezers.

2013

Andere grote merken sluiten zich aan bij het concept en dragen bij aan het vergroten van het aantal consumentenprofielen dat binnen het Freedelity-bestand wordt beheerd.

2013

Freedelity demonstreert zijn technologische know-how door toegang te bieden tot overheidsportalen via de eID op iPads en Android-tablets.

2014

Freedelity viert het behalen van 1 miljoen consumenten[/b] die het systeem gebruiken via het partnernetwerk.

2014

Lancering van een eerste versie van de mobiele applicatie Freedelity waarmee consumenten hun persoonlijke gegevens kunnen raadplegen en controleren en van klantvoordelen kunnen profiteren.

2015

Freedelity registreert 2 miljoen consumenten.

2016

Freedelity registreert 3 miljoen consumenten.

2017

Een nieuwe mijlpaal is bereikt met niet minder dan 4 miljoen unieke consumenten.

2018

Mei 2018: inwerkingtreding van de nieuwe Europese verordening met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens (AVG / GDPR ). De door Freedelity ontwikkelde oplossingen blijken een belangrijke troef te zijn ter ondersteuning van de naleving door merken en de winkeliers die ze gebruiken.

2019

Lancering van CustoCentrix, dat een oplossing wordt die internationaal kan worden gebruikt.

2019

Lancering van een nieuwe belangrijke release van de mobiele applicatie MyFreedelity, die de gebruikers de mogelijkheid biedt om de vele klantenkaarten die onze portemonnee onoverzichtelijk maken, volledig te digitaliseren.

2020

Meer dan 6 miljoen unieke consumenten maken nu gebruik van het Freedelity-systeem.

2020

Productie van een belangrijke nieuwe versie van het consumentenportaal onder de merknaam MyFreedelity.com.

2021

Freedelity passeert de kaap van 100 miljoen verkopen.

2021

MyFreedelity opent een waaier van mogelijkheden via de QR-code.

2021

Lancering van de nieuwe CustoCentrix website.

Freedelity is een team met passie!

David
Simal

Senior Developer

David

Pierre-Ambroise
Jones

Business Developer
+32 (0)471 19 34 59

Pierre-Ambroise Jones

Christian
Castelain

Director
+32 (0)476 34 29 90

Christian Castelain

Eric
de Bellefroid

CDO - Chief Development Officer
+32 (0)495 20 77 53

Eric de Bellefroid

Mathieu
Dussart

Mobile Developer
+32 (0)494 89 98 78

Mathieu Dussart

Nicolas
Dusart

CTO - Chief Technical Officer
+32 (0)494 30 80 66

Nicolas Dusart

Steve
Coolen

Customer Success - Technical Support
+32 (0)472 97 17 25

Steve Coolen

Sébastien
Buysse

CEO • Manager Developer • R&D Manager
+32 (0)485 89 30 92

Sébastien Buysse

Nicolas
Mierzwa

Administration Manager
+32 (0)495 53 67 01

Nicolas Mierzwa

Eliot
Thielemans

Customer Success - Web Design Specialist
+32 (0)470 55 12 01

Eliot Thielemans

Lionel
Detaille

Front-end Developer
+32 (0)496 79 85 65

Lionel Detaille

Caroline
Hennebel

CMO - Chief Marketing Officer
+32 (0)471 19 41 99

Caroline Hennebel

Daniele
Biancuccio

Customer Success - Technical Support
+32 (0)477 20 77 22

Daniele Biancuccio

Jean-Sébastien
Op de Beeck

CISO

Jean-Sébastien Op de Beeck

Christian
Defauw

External Counsel

Christian Defauw

Brigitte
Foissac

Branding & Communications Consultant

Brigitte Foissac

Serge
Copily

Customer Success - Support Manager
+32 (0)494 52 64 12

Serge Copily

Nicolas
Standaert

Non-Executive Director

Nicolas Standaert

Fabrice
Willem

Sales Director
+32 (0)497 22 38 70

Fabrice Willem

Sandrine
Courouble

Customer Success - Account Manager
+32 (0)477 40 91 61

Sandrine Courouble

We staan klaar voor merken die vertrouwen op Freedelity.

Bongo
Jouets Broze
Comptoirs des vins
Delitraiteur
Hairdis
Intermarché
MediaMarkt
MediMarket
Pizza Hut
Prik & Tik
Trafic
Tournesols